В рамках проєкту з цифрової трансформації бізнес-процесів для українського бізнесу та державних структур, ТОВ «Айкюжн ІТ» провела презентацію новітнього рішення управління договорами. В основі розробки — сучасна low-code платформа Scriptum. Головним призначенням новинки є оптимізація та підвищення ефективності документообігу компаній.

Презентацію провели директор IQusion Сергій Балашук та член Наглядової ради Intecracy Group Михайло Віговський, які поділилися своїм баченням переваг нового продукту.

«Ми розуміємо складнощі, з якими наші клієнти стикаються під час управління договорами.Наше рішення на базі Scriptum робить процес швидшим, простішим і зрозумілим», – зазначив Сергій Балашук.

Переваги рішення

  • Спрощення процесу узгодження та підписання договорів.
  • Інтеграція з зовнішніми системами документообігу для швидкого відправлення та отримання документів.
  • Автоматизація створення договорів з використанням шаблонів та КЕП.
  • Миттєвий доступ до всіх пов’язаних документів за допомогою штучного інтелекту (ШІ).

Під час презентації Сергій Балашук та Михайло Віговський підкреслили, що новинка призначена не лише для поліпшення поточних процесів, а й для створення нових можливостей для клієнтів.

«Цифрова трансформація – це не майбутнє, це вже реальність. Наші клієнти відчують на собі всі переваги інноваційних технологій вже сьогодні», – додав Михайло Віговський.

Ось головні функції, які спрощують роботу з договорами:

  • Встановлюйте терміни виконання завдань, пов’язаних з договорами. Відповідальним приходять нагадування, а керівники можуть в будь-який момент побачити, в кого і на якому етапі узгодження знаходиться договір.
  • Налаштовуйте маршрути узгодження договорів будь-якого рівня складності без допомоги розробників і підписуйте документи за допомогою КЕП.
  • Створюйте шаблони для легкої генерації будь-яких контрактів, щоб зробити всі договори компанії стандартизованими й уніфікованими.
  • Зв’язуйте договори з додатками, актами, інвойсами та іншими документами вручну або автоматично за допомогою ШІ, щоб переглянути всі пов’язані документи в один клік.
  • Отримуйте всю важливу інформацію з контракту стисло і структуровано – ШІ розпізнає всі дані по договору, який надіслав контрагент, і автоматично заповнює картку договору.
  • Відправляйте договір контрагенту через системи зовнішнього документообігу Deals, Вчасно, ПТАХ, M. E. Doc тощо — за допомогою email або через електронний кабінет.

«Відтепер у користувача буде увесь цикл роботи з контрактами в одній системі — підготовка, обговорення, перевірка, підпис та зберігання в архіві. Ми прагнемо не тільки розв’язати наявні проблеми, але й надати нашим клієнтам інструменти для розвитку», – підсумував Михайло Віговський.

Категорії: Blog

0 коментарів

Залишити відповідь

Avatar placeholder

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *